Klantbeheer
Klantenkaarten en behandelverslagen veilig en overzichtelijk op één plek
Onze slimme functies zorgen ervoor dat je altijd een up-to-date overzicht hebt van alle relevante klantinformatie. Fijn voor jou, maar ook voor je klant.
Digitaal klantdossier
Elke klant heeft zijn eigen digitale klantdossier waarin je alle relevante informatie kwijt kunt. Geen eindeloze documenten, Excel bestanden en dergelijke meer, maar alles overzichtelijk en veilig op één plek.
Behandelverslagen
Deze veelgebruikte functie maakt het mogelijk om allerlei verschillende soorten behandelkaarten aan te maken. Zo kun je een huidanalyse aanmaken, je verslag opmaken, documenten uploaden, foto’s schieten (en daarop tekenen), en persoonlijke informatie van de klant veilig bewaren.
Afspraken en producten
Het is eenvoudig in te zien hoe vaak een klant is geweest, welke behandelingen diegene heeft geboekt, welke behandelaar de behandeling heeft uitgevoerd en welke producten de klant heeft gekocht en gebruikt.
Foto maken en uploaden
Met je telefoon of tablet schiet je een foto van je klant, die je meteen uploadt in de online agenda. Ideaal om bijvoorbeeld een huidprobleem in de gaten te houden voor langere tijd.
Pakketten
Met de online agenda software maak je eenvoudig pakketten/kuren aan. Deze pakketten zijn eenvoudig toe te voegen aan het account van de klant. Je kunt kiezen voor algemene, of op maat gemaakte pakketten, die je na een afspraak gemakkelijk kunt verzilveren.
Klantherkenning
Wanneer je een afspraak inboekt voor een klant dan herkent het systeem welke behandelingen deze klant eerder heeft geboekt. Deze behandelingen zet het systeem alvast voor je klaar, dat scheelt jou weer tijd en uitzoekwerk.
Verzonden berichten
De laatst verzonden berichten staan altijd op je dashboard, maar je kunt meteen doorklikken om alle overige verstuurde berichten vanuit het systeem te bekijken. Hierdoor kun je snel controleren of een mail wel of niet is verstuurd, wanneer een klant aangeeft geen mail te hebben ontvangen.
Automatische reviews
Je kunt ervoor kiezen om de online agenda automatisch een review verzoek te laten versturen na een afspraak. Deze review kan ingesteld worden naar je persoonlijke wensen. Je ontvangt een melding van een nieuwe review en kunt deze dan goedkeuren of afkeuren. De goedgekeurde reviews komen via onze widget ook automatisch op je website.
Voorkeur behandelaar
Per klant kun je instellen wie de favoriete behandelaar is. Het systeem zal rekening houden met de voorkeurskeuze waardoor een online boeking automatisch bij de juiste medewerker terecht komt. Wanneer dit niet mogelijk is dan zal de klant bij een andere medewerker geplaatst worden met daarbij een melding zodat je dit kunt veranderen wanneer de juiste medewerker alsnog vrijkomt.
Verjaardagsmail
Je kunt ervoor kiezen om de online agenda automatisch verjaardagsmails te laten versturen. Je past deze mail, net als andere berichten, eenvoudig aan en wanneer je de geboortedatum van de klant hebt ingevuld ontvangt deze automatisch een berichtje van je op zijn of haar verjaardag.
Automatische bevestigingsmail
Nadat je klant online een afspraak heeft gemaakt, of jij deze aan de balie voor haar hebt ingepland, ontvangt de klant automatisch een bevestigingsmail.
Herinneringsmail voorkomt no-shows
Met de herinneringsmail die automatisch 24 uur (korter of langer mag ook) van tevoren wordt gestuurd, voorkom je no-shows.
Het is mogelijk om direct vanuit het systeem te appen met de klant zodat je nog eenvoudiger een herinnering of een tikkie kunt sturen.
Dagelijks verbeterd
Mede dankzij onze trouwe klanten verbeteren we het gebruiksgemak van de online agenda elke dag. De online agenda wordt dagelijks gebruikt en via onze uitgebreide helpdesk staan wij in direct contact met onze klanten. Zij hebben ons in de afgelopen jaren geholpen bij het vormgeven van de agenda zoals die nu is. En ook vandaag staan wij weer open voor nieuwe feedback. Misschien hebben we jou vandaag wel aan de lijn?
Johan Zandbergen | development en support
Praktijk Kregting
En heel professioneel bedrijf met verstand van marketing. Achter het bedrijf staat een team van hele vriendelijke, behulpzame en bekwame mensen. Ze hebben mij altijd ontzettend geholpen met zaken waar ik wat minder verstand van heb en er wordt snel gereageerd als je een vraag of probleem hebt. Een aanrader voor zowel startende ondernemers als de gevorderden.
Mooie Lijn
Super geholpen met een super mooie website met online agenda! Goeie service en duidelijk! Erg tevreden dank je wel!
Schoonheidsscentrum Monique
We hebben al jaren de website van PlazaXL, nu sinds kort maken we ook gebruik van de online agenda en het versturen van nieuwsbrieven. Wat zijn we blij dat we deze stap hebben genomen! De service is erg goed, we kunnen terecht voor al onze vragen en worden vriendelijk geholpen.